Meidän pihassa kasvaa kasvaa ihania sinisiä marjoja. Poimin yhden ystävälle ja toisen tuttavalle, kaiman kummille ja omalle mummille. Miksi just mulla niin ihania, rakkaita?
Kiitos viikonloppuseuralleni ja teille muillekin, pidän teistä :----)
Blogi saa näin kesällä lomailla jollakin asteella sekin, minkä olette ehkä huomanneet harvoista postauksistani. Tämä siitä hyvästä, että koneenääressäistumisintoni on ollut hyvin vähäistä tälleen lämpiminä kesäpäivinä... :) Kamera on kuitenkin saanut kulkea sitäkin uskollisemmin mukana melkein kaikkialle milloin kenenkin kätösissä.