maanantai 9. heinäkuuta 2012

Yksi ystävälle

Meidän pihassa kasvaa kasvaa ihania sinisiä marjoja. Poimin yhden ystävälle ja toisen tuttavalle, kaiman kummille ja omalle mummille. Miksi just mulla niin ihania, rakkaita? 
Kiitos viikonloppuseuralleni ja teille muillekin, pidän teistä :----)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti