keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Myöhäisillan saunat. Ne on vaan melkein parasta mitä tiedän kesäkuussa -




Eilinen oli muutenkin kiva päivä ja vähän jännittäväkin. Aamulla kävin rustaamassa kutakuinkin oikeat 
vastaukset teoriakokeeseen, söin pääni kokoisen omenan ja päätin illan saunomiseen kaverin luona 
heidän uudessa saunassa. Ja mun lempparilöylypaikkojen lista piteni taas yhdellä :---)




  




Yllä oleva kuva on lähilammelta, missä kävin äsken lenkin varrella ihailemassa auringonlaskua.
Hölköttely jäikin sivuseikaksi, kun keksin kalliolla istuskellessa soittaa ystävälleni - ja tuo
vähitellen himmennyt pallukkakin ehti sujahtaa metsän taakse - ihan huomaamatta.

Nyt, rauhallista yötä ~ Meri

perjantai 15. kesäkuuta 2012


tän päivän jobi. ikkunanpielet sai uuden värin ja mä mageet maaliraidat. tsau!

maanantai 11. kesäkuuta 2012

Lomakesää ja lusikankiillotusta


Eikös kaikenlainen hissuttelu ja downshiftailu olekin muotia nykyään? Tätä hiljaiselon idylliä onkin riittänyt täällä blogin puolella hyvän tovin - kiitos tietokoneen joka sanoi sopimuksensa irti pariksi viikoksi... Sorry!

Vaikka täällä onkin ollut hiljaista, on mun kesä saanut alkaa hyvinkin reippaasti! Aktiiviset päivät eivät ainakaan toistaiseksi ole menoa haitanneet, ja lomaakin on tiedossa myöhemmin kesällä :) Kiva, ihmisläheinen työ respantätinä on alkanut kuluneen viikon aikana tuntua omaltani ja usko ajotaitoihinikin vahvistuu kerta kerralta - huippua! Kesäiltoihin on kuulunut iltapaloja rantakalliolla, saunomista, puutarhahommia (minä?), ja lenkkeilykin innostaa taas. Muistelen myös kaverin ylppärijuhlia, joista lähtiessäni huomasin, että kasvot ympärillä olivat vaihtuneet - minä olin viihtynyt :) Tällä viikolla illat kuluvat perheen kanssa puuhastellessa pikkusiskon lauantaisia juhlia. Ja kaiken uuden ja jännittävän suunnitteleminen antaa kummasti energiaa hihihii....

Kuvan on sisko ottanut pokkarilla, aika hieno eiks vaan?

Ihanat lukijani, muistetaan nauttia näistä päivistä - kukin omilla tavoillamme :) (Miten olis, saisko hopealusikoidenkiillotusseuraa huomisiltana? Äippä sai hyvät naurut kun kerroin, että haluaisin testata tuleeko niiden vihkilusikoista jälleen kiiltävät.)
Onnea ja iloa ja parhainta vointia toivotellen Meri