keskiviikko 20. kesäkuuta 2012

Myöhäisillan saunat. Ne on vaan melkein parasta mitä tiedän kesäkuussa -




Eilinen oli muutenkin kiva päivä ja vähän jännittäväkin. Aamulla kävin rustaamassa kutakuinkin oikeat 
vastaukset teoriakokeeseen, söin pääni kokoisen omenan ja päätin illan saunomiseen kaverin luona 
heidän uudessa saunassa. Ja mun lempparilöylypaikkojen lista piteni taas yhdellä :---)




  




Yllä oleva kuva on lähilammelta, missä kävin äsken lenkin varrella ihailemassa auringonlaskua.
Hölköttely jäikin sivuseikaksi, kun keksin kalliolla istuskellessa soittaa ystävälleni - ja tuo
vähitellen himmennyt pallukkakin ehti sujahtaa metsän taakse - ihan huomaamatta.

Nyt, rauhallista yötä ~ Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti