maanantai 11. kesäkuuta 2012

Lomakesää ja lusikankiillotusta


Eikös kaikenlainen hissuttelu ja downshiftailu olekin muotia nykyään? Tätä hiljaiselon idylliä onkin riittänyt täällä blogin puolella hyvän tovin - kiitos tietokoneen joka sanoi sopimuksensa irti pariksi viikoksi... Sorry!

Vaikka täällä onkin ollut hiljaista, on mun kesä saanut alkaa hyvinkin reippaasti! Aktiiviset päivät eivät ainakaan toistaiseksi ole menoa haitanneet, ja lomaakin on tiedossa myöhemmin kesällä :) Kiva, ihmisläheinen työ respantätinä on alkanut kuluneen viikon aikana tuntua omaltani ja usko ajotaitoihinikin vahvistuu kerta kerralta - huippua! Kesäiltoihin on kuulunut iltapaloja rantakalliolla, saunomista, puutarhahommia (minä?), ja lenkkeilykin innostaa taas. Muistelen myös kaverin ylppärijuhlia, joista lähtiessäni huomasin, että kasvot ympärillä olivat vaihtuneet - minä olin viihtynyt :) Tällä viikolla illat kuluvat perheen kanssa puuhastellessa pikkusiskon lauantaisia juhlia. Ja kaiken uuden ja jännittävän suunnitteleminen antaa kummasti energiaa hihihii....

Kuvan on sisko ottanut pokkarilla, aika hieno eiks vaan?

Ihanat lukijani, muistetaan nauttia näistä päivistä - kukin omilla tavoillamme :) (Miten olis, saisko hopealusikoidenkiillotusseuraa huomisiltana? Äippä sai hyvät naurut kun kerroin, että haluaisin testata tuleeko niiden vihkilusikoista jälleen kiiltävät.)
Onnea ja iloa ja parhainta vointia toivotellen Meri

2 kommenttia:

  1. hihi meri sää oot niin ihana. tyQQään sust, nähään typ kohta? suviksissa viimeistään.

    VastaaPoista
  2. <3 kiitos ihana elina. ja nähdään!

    VastaaPoista