lauantai 5. toukokuuta 2012

1/2!


Tänään reippailtiin puolimaratonin merkeissä, jes! Mulle kerta oli ensimmäinen,
 V taas vähän kokeneempi konkari :-) Asetin tavoitteeksi että joku on mua nopeempi ja
joku hitaampi - tais toteutua, hihhii... Jos aika jotakuta kiinnostaa niin se olis 2.12. Mutta pahasti
 vaikuttaa siltä että tähän fiilikseen jää koukkuun: ensinnäkin liikkeellelähtö parintuhannen juoksijan
ympäröimänä, kannustajien huudot tienvarsilla, askeleet metsäpolulla siirtolapuutarhan maisemissa,
merenrantaa kiertävät puistotiet, ja viimeinen spurtti stadionilla ja yleisö kannustaa, 
screeniltä näkyy maaliinpäässeiden nimet ja aijai!!

Juoksun jälkeen :)

Nyt rentouttavan rauhallista lauantai-iltaa!

3 kommenttia: