Tänään reippailtiin puolimaratonin merkeissä, jes! Mulle kerta oli ensimmäinen,
V taas vähän kokeneempi konkari :-) Asetin tavoitteeksi että joku on mua nopeempi ja
joku hitaampi - tais toteutua, hihhii... Jos aika jotakuta kiinnostaa niin se olis 2.12. Mutta pahasti
vaikuttaa siltä että tähän fiilikseen jää koukkuun: ensinnäkin liikkeellelähtö parintuhannen juoksijan
vaikuttaa siltä että tähän fiilikseen jää koukkuun: ensinnäkin liikkeellelähtö parintuhannen juoksijan
ympäröimänä, kannustajien huudot tienvarsilla, askeleet metsäpolulla siirtolapuutarhan maisemissa,
merenrantaa kiertävät puistotiet, ja viimeinen spurtti stadionilla ja yleisö kannustaa,
screeniltä näkyy maaliinpäässeiden nimet ja aijai!!
Juoksun jälkeen :)
Nyt rentouttavan rauhallista lauantai-iltaa!
ja sitte rantamaratonille uijjuuii
VastaaPoistahysssss......
Poistaei sitte :D
Poista