sunnuntai 13. toukokuuta 2012



Hihii tais olla torstai-ilta kun värkkäilin mysliä itse, ohje sen päivän Hesarista (D-sivulta, jos joku haluu koklata). Oli tosi hyvää marjojen ja maidon kaverina :)

***

Mutta nyt, sunnuntaina, mulla on (melkein) takana rentouttava viikonloppu, johon on sisältynyt muun muassa löhöilyä ihanan ystävän kotona, liikaa naurua ja naistenlehtiä silmät kipeinä ilman laseja ja sykemittari, jota innoissani testailinkin heti tänään aurinkosäässä! Niin, ja tietenkin mamitsuukkelia muistettu tänään herkuilla ja muilla kivoilla yllätyksillä ;) 

Virkeyttä viikkoon toivotellen 
Merkkuurius (kielipoliisit nostavat päitään)


2 kommenttia:

  1. voi meri! onko hema soitellu? :) -elisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on, hyvinkin :) siitä äm öö koo koo ii jutusta? tai siis ylipäätään että tavattais? :)))))

      Poista