Hihii tais olla torstai-ilta kun värkkäilin mysliä itse, ohje sen päivän Hesarista (D-sivulta, jos joku haluu koklata). Oli tosi hyvää marjojen ja maidon kaverina :)
***
Mutta nyt, sunnuntaina, mulla on (melkein) takana rentouttava viikonloppu, johon on sisältynyt muun muassa löhöilyä ihanan ystävän kotona, liikaa naurua ja naistenlehtiä silmät kipeinä ilman laseja ja sykemittari, jota innoissani testailinkin heti tänään aurinkosäässä! Niin, ja tietenkin mamitsuukkelia muistettu tänään herkuilla ja muilla kivoilla yllätyksillä ;)
Virkeyttä viikkoon toivotellen
Merkkuurius (kielipoliisit nostavat päitään)
voi meri! onko hema soitellu? :) -elisa
VastaaPoistajoo on, hyvinkin :) siitä äm öö koo koo ii jutusta? tai siis ylipäätään että tavattais? :)))))
Poista