Blogi saa näin kesällä lomailla jollakin asteella sekin, minkä olette ehkä huomanneet harvoista postauksistani. Tämä siitä hyvästä, että koneenääressäistumisintoni on ollut hyvin vähäistä tälleen lämpiminä kesäpäivinä... :) Kamera on kuitenkin saanut kulkea sitäkin uskollisemmin mukana melkein kaikkialle milloin kenenkin kätösissä.
kummityttö <3
***
Nyt kutsuu KAUPUNKI:--------) Adiooos!
:---)
VastaaPoista