keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Tunnelmia

Blogi saa näin kesällä lomailla jollakin asteella sekin, minkä olette ehkä huomanneet harvoista postauksistani. Tämä siitä hyvästä, että koneenääressäistumisintoni on ollut hyvin vähäistä tälleen lämpiminä kesäpäivinä... :) Kamera on kuitenkin saanut kulkea sitäkin uskollisemmin mukana melkein kaikkialle milloin kenenkin kätösissä.




 







kummityttö <3

***

Nyt kutsuu KAUPUNKI:--------) Adiooos!

1 kommentti: