keskiviikko 2. toukokuuta 2012

Vappuja ja (vielä kerran) vuokkoja

 
Ystäväinen, metsäläinen.


Takki R:n isosiskon ;) Mäki haluun tollasen!

  

Anteeks, tulette ehkä kohta hulluiksi näiden mun sinivuokkokuvien kanssa...

 

 Niin, ja mitäpä vappu oliskaan ilman simaa, munkkeja sekä kisaa siitä, kuka onnistuu
syömään makean rinkulan nuolematta huulia :---)

Reipasta viikontynkää kaikille!!!!

2 kommenttia:

  1. IHANIA IHANIA IMMEISIÄ metsän siimeksessä. Tykkään teistä paljon. paljon. nii, paljon. NIIN PALJON!

    VastaaPoista