Ystäväinen, metsäläinen.
Takki R:n isosiskon ;) Mäki haluun tollasen!
Anteeks, tulette ehkä kohta hulluiksi näiden mun sinivuokkokuvien kanssa...
Niin, ja mitäpä vappu oliskaan ilman simaa, munkkeja sekä kisaa siitä, kuka onnistuu
syömään makean rinkulan nuolematta huulia :---)
Reipasta viikontynkää kaikille!!!!
IHANIA IHANIA IMMEISIÄ metsän siimeksessä. Tykkään teistä paljon. paljon. nii, paljon. NIIN PALJON!
VastaaPoista<3
Poista