maanantai 30. huhtikuuta 2012
Kevättä rinnassa? :D
Shoppaillessa tarttui mukaan entistä inhokkiväriä - kevätkenkien ja kangaskassin muodossa.
Ihana, aurinkoinen päivä ja 90% terve olo :-----------) Sitä hymyn määrääääää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti