maanantai 30. huhtikuuta 2012

Kevättä rinnassa? :D


 Shoppaillessa tarttui mukaan entistä inhokkiväriä - kevätkenkien ja kangaskassin muodossa.
Ihana, aurinkoinen päivä ja 90% terve olo :-----------) Sitä hymyn määrääääää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti