Tässä mun uskollisin retkikaveri. Tänään tehtiin perinteinen, tosin
kevään ensimmäinen, "kallioretki" läheiselle kukkulalle.
Eväänä pullollinen vettä ja puoli purkkia vadelmasorbettia.
Huomenna varmaan suuntaan jo ihmisten ilmoille, alkuloma on hujahtanut pikkunuhaa potiessa ja ihan vain rauhoittuessa kotioloissa. Mutta on tääkin ihan jees, ei valittamista :) Ollaan nautittu kaukaisista vieraista, ja huomenna tulee mun kummiperhe pohjoisesta käymään. Eilen fiilistelin kaverin kanssa yhtä huippua suunnitelmaa mahdollisesti jo ensi kesän varalle... ;) Siitä lisää myöhemmin, mikäli on onnistuakseen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti