Ihana ilta-aurinko värjää kaiken kullanhohtoiseksi, minä nautin tänään mustavalkoisesta. Käyn kolme kertaa metsässä ja nautin lomasta sekä vähitellen saapuvasta terveestä olosta. Ihana, rauhallinen päivä.
Illan päätteeksi laitan soimaan rakastamani Yöklassisen ja toivotan hyvää yötä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti