| Ken arvaa mikä esiintyy kuvassa... |
| ... viiden pisteen vihje: terveisiä päivystyksestä |
Nyt tosin homma okei, ei siellä kauaa nokka tuhissut :--)
Aamulla ennen koulua käytiin kaverin kanssa lenkillä,
oli niin hyvä fiilis juosta raikkaassa sateenjälkeisessä ilmassa!
Todettiinpa vaan että päivän aloitus tais olla liian hyvä ollakseen totta,
kun heti koulun ruokailussa leipää leikatessa palautettiin
niin sanotusti todellisuuteen ;)
No, pääasia että pää on paikallaan ja kaikki raajat kohdallaan,
kai yhden kipeän sormen kanssa aina pärjätään!!!
Tällä hetkellä poden hienoista stressiä huomisesta ajotunnista,
joten heipodei, lähen tästä ajonetti.fi vähän treenailemaan liikennemerkkejä :---P
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti