maanantai 2. huhtikuuta 2012

Puurtamista (ja vähän piristystäkin)

Tänään kävin aamulla rustaamassa matikankokeen, huh. Ei puhuta siitä enempää, jos sopii :--) Vaikka kai se läpi meni, ja se on mulle pääasia pitkän matikan suhteen, ihan totta. Koulun jälkeen jäin vähän jumppailemaan, ja keksin lukea espanjaa kuntosalin hierontatuolissa - mukavampaa opiskelutapaa tuskin on keksitty :--) Kotona koeviikon ihanuudet jatkuvat, tosin nyt pitäis olla vihdoinkin espanja hallinnassa ja tiedot plakkarissa. No, tää riittää nyt ja taidot mitataan huomenna.

Tässä harmaan päivän (tosin ei mielialan suhteen tänään) piristykset: uusi pirtee nuuskamuikkuspäiväkirja ja parhaita pallukoita kivasta kiposta


Hihhii heissan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti