maanantai 23. huhtikuuta 2012
Elämä edessä
niin sanotaan,
kirkkaana, häikäisevänä
silmiäni siristellen
alan matkani...
***
Pieni poika - uusi tuttavuus, mutta heti niin rakas.
2 kommenttia:
Noona
13. toukokuuta 2012 klo 9.45
oj onko sun uus veli..? onnea isosiskolle!
Vastaa
Poista
Vastaukset
meri
30. toukokuuta 2012 klo 0.21
On on :---) Amadeus nimeltään. Kiitos!
Poista
Vastaukset
Vastaa
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
oj onko sun uus veli..? onnea isosiskolle!
VastaaPoistaOn on :---) Amadeus nimeltään. Kiitos!
Poista