Elikkäs siis Helsinkisunnuntai, mukavin päivä pitkään aikaan :------)
***
Mutta kai nää maanantaitkin on ihan jees, ehkä se on asenteesta kii. Tänään mulla vaan vähän se kuuluisa attitude hukassa, kun kuuden tunnin koulupäivä tuntui niin ylivoimaiselta että päätin säästää energiat viimeisen tunnin opiskelun sijaan johonkin mukavampaan toimintaan :) Olen menossa (hyvinkin kokeilumielellä ja vähän jänskättääkin, mutta tosi mielissäni) puolimaratonille toukokuun ekana viikonloppuna, kenties jollakulla teistäkin sama päämäärä! Joten tuohon "mukavampaan toimintaan" mulla on jo visiot valmiina: eli hauska pikku lenkki kelpais tähän väliin!
Reipasta alkavaa viikkoa ja tsempit viimeisiin kouluviikkoihin! Here we come summer, mut nautitaan nyt keväästä - sen aikahan on ihan yhtä harvoin kuin kesänkin, vai mitä :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti