torstai 5. huhtikuuta 2012

Notskipuille vähän lisää armonaikaa - jotain hyvää takatalvessakin...?













Ja kerrottakoon vielä että on kyllä just nyt niin hyvä fiilis! Ihana sää (ylläri, heti on suu korvissa mulla - säälittävää Ü) ja lenkki takana. Pikkuhiljaa rauhoitutaan pääsiäiseen, levollisia vapaapäiviä teille kaikille ja iloista, hyvää ja rauhallista pääsiäistä toivotellen
Mertsuukkeli

2 kommenttia:

  1. meri oot hirveen ihana ja sulla on niin piristävän söpö blogi !!

    VastaaPoista