Korjattakoon että päivä on tietääkseni maanantai tänään vaikka blogger näyttää olevan vielä sunnuntaissa. Sattuuko joku tietämään, miten tuon kellon saa muutettua näyttämään suunnilleen samaa kuin muutkin kellot????? ÄRRRRRRsyttävää.
Uni ei tullut yöllä, tuleekohan päivällä. Hassua tää elämä. Antakaa höppänyys anteeksi tänään (ja tarpeen tullen muinakin päivinä :D). Aimiksnosikskun aamulenkkikään ei luistanut vaikka sellaisesta illalla haaveilin, auringonnousussa.
Piristäköön uusi hame tätä päivää! Tykkään noista väreistä, entäs te? :) Sisko kommentoi että "aika hippi oikeestaan". Ehkäpä niinkin, mä vaan ihastuin siihen.
Terggulein mergguli
(ps. Nyt se on todistettu lopullisesti: nukkumiselle pyhitetyt viikonloput ei vaan sovi mulle, koska koisin heti liikaa)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti