Aurinko paistaa, elämä häikäsee, niinkuin yllä kuvassakin.
Loman suunnitelmat osin auki, se on varmaa
Loman suunnitelmat osin auki, se on varmaa
että mikäli näin hienoja ilmoja pitelee niin ainakin ulkoilua
näihin neljään vapaapäivään tulee sisältymään paljon! :)
Äsken selvis että myös ihanaa seuraa tiedossa huomisesta
eteenpäin JES! Nyt kuuntelemaan
isän ja kuorokavereidensa esitystä, ja serkut pohjoisestakin
tulossa käymään. Tästä ei lomanaloitus enää parane!
Uusi kukkahame on jo muutaman kerran kerennyt päälle,
mutta nahkarotsi kevään ensimmäistä kertaa - ihanaa :---)
Pysykääs linjalla siellä, missä vappunne vietättekin!
Hauskaa ja piristävää maydayta ja lomanpätkää kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti