tiistai 28. helmikuuta 2012

Parempi päivä




Sunnuntaina parhaatpäivänsänähneennäköiset tulppaanit virkosivat, kun äiti leikkasi niihin viillot, jotta vesi pääsee herättelemään niitä henkiin :)

Minäkin kaipasin vähän piristystä koulupäivän jälkeen, joten laittelin hyvät välkkärit ja pelasin erän lempparilautapeliäni pitkätukkaisen siskon sekä pienen taiteilijasiskon kanssa. Viimeistään siinä vaiheessa päivän arvosana kohosi, kun huomasin kahmineeni pisteitä eniten, ja paljon ilosemmalla mielellä jo keräilin junanappulat kartalta.




Päiväuneni keskeytti eräs ystäväni, jonka kanssa puheltiin viikonlopun suunnitelmista. Nauruhermot heräilivät ja minä nautin. Nyt kauneusunet osa 2 jatkuu, palataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti