Mutta tässä esittelen teille pienen pellavatukkaisen veljeni, joka kädet levällään, hymyssä suin juoksi vastaan, kun kopistelin sisään kotiovesta
sunnuntai 12. helmikuuta 2012
Refreshed
Nyt on sunnuntai-ilta ja olen juuri kotiutunut leiriltä, jolla viikonlopun verran yritin toimia reippaana ja iloisena isosena 10-12 -vuotiaille tytöille ja pojille. Homma oli tosi mukavaa ja viikonloppu kokonaisuudessan yliveto! Nyt tosin painaa armoton väsymys, ja jossakin pahnanpohjimmaisina itsestään muistuttelevat matikanläksyt. Näillä virkeysasteilla tuntuu suorastaan ylivoimaiselta vääntäytyä kouluun huomenna, mutta ehkäpä hiihtoloman aloituksen hauskat suunnitelmat auttavat jaksamaan viimeiset koulupäivät (jotka voi muuten jo laskea sirkkelimiehen sormin).
Mutta tässä esittelen teille pienen pellavatukkaisen veljeni, joka kädet levällään, hymyssä suin juoksi vastaan, kun kopistelin sisään kotiovesta
Mutta tässä esittelen teille pienen pellavatukkaisen veljeni, joka kädet levällään, hymyssä suin juoksi vastaan, kun kopistelin sisään kotiovesta
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti