tiistai 21. helmikuuta 2012

Viikon puuhia


Kuluneen viikon aikana täällä on ollut vähän hiljaista, pahoittelut siitä. Tai oikeastaan, vedänpä sanani takaisin. Ai häh, eikö se muka ole pahoillaan vaikka ei ole antanut itsestään kuulua mitään kokonaiseen viikkoon? Olen toki, mutta mun mielestä lähes kaikissa asioissa on tärkeää se, että niitä tekee oikeaan aikaan, eli silloin kun tekee mieli. Oon huomannut sen pätevän lenkkeilyssä (joka muuten taas innostaa mua! ehkä johtuu sään lämpenemisestä), musisoinnissa ja oikeestaan kaikessa tekemisessä: asioista saa enemmän irti, kun ei yritä tehdä liian montaa asiaa yhtä aikaa. Minunlaiseni aktiivisen säheltäjän tulisi opetella tätä filosofiaa ja ottaa mallia muutamilta ystäviltä, jotka ovat siinä ihan mestareita :)

Tässä kumminkin muutamia kuvia mukavalta helmikuiselta viikolta


herkutteluu tyttöjenillassa

rentoilua ja oleilua


tiistaina tietty ystävänpäiväjuttuja,
mun kaverit ei ainakaan säästyneet vaaleenpunaiselta teemalta

nyt loman alettua ollaan pelailtu kotona perheen kans lautapelejä, kuvassa suosikkini :)
Ootteko te koskaan kokeillut tuota peliä? Jännä peli mutta ei haasta liikaa aivokapasiteettia

Niin ja kuten mainitsinkin, rakas säännöllisen epäsäännöllisesti innostava harrastukseni on jälleen nostanut päätään (kiitos kevätsään) - saanen esitellä...


Virkeetä päivää kaikille!


1 kommentti: