Niin, ja jottei tän postauksen sävy olisi aivan masentunut, niin kerron teille mun uudesta projektista. Yritän siis muistaa pitää kouluarjessakin mukana niitä kivoja juttuja jotka tekivät lomasta virkistävän :) Minä nautin lomalla eniten siitä, kun on aikaa nukkua kunnon yöunet, laittaa hyvää ruokaa (mistä muuten pidän hirveästi! siis ruoasta myös mutta tarkoitin sitä laittoa), ulkoilla valoisaan aikaan, käydä vähän jumppaamassa, nähdä ystäviä, käydä leikkimässä serkkulasten kanssa, ja mahtuipa mukaan yksi Helsinki-päiväkin. :) Miten te olette nauttineet lomapäivistänne?
Parhainta vointia teille, rakkaat lukijani!
oioi meri! mulla on kans matkakuume. oot ihana <3
VastaaPoistaKiitos Iinuska <3
VastaaPoista