Ei mulla muuta.
Paitsi että oli kiva viikonloppu Turussa. Ehkä hyvän viikonvaihteen merkki onkin se, ettei jaksa selostaa mitä on tapahtunut, koska ei välttämättä tapahtunut mitään erityisen uutta ja ihmeellistä, mutta suupielet nousee tämän tästä ylöspäin muistellessa hauskoja hetkiä. Mieli on kummasti virkeempi kuin lähtiessä, täyttynyt taas uusista ajatuksista.
Raikasta viikkoa Sinulle!
-Meri
Paitsi että oli kiva viikonloppu Turussa. Ehkä hyvän viikonvaihteen merkki onkin se, ettei jaksa selostaa mitä on tapahtunut, koska ei välttämättä tapahtunut mitään erityisen uutta ja ihmeellistä, mutta suupielet nousee tämän tästä ylöspäin muistellessa hauskoja hetkiä. Mieli on kummasti virkeempi kuin lähtiessä, täyttynyt taas uusista ajatuksista.
Raikasta viikkoa Sinulle!
-Meri
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti