sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

Tulppaanit ja Turun-reissu

Aaaah rakastan noita kukkia. Olen oppinut tänä talvena, keväänä.

Ei mulla muuta.
Paitsi että oli kiva viikonloppu Turussa. Ehkä hyvän viikonvaihteen merkki onkin se, ettei jaksa selostaa mitä on tapahtunut, koska ei välttämättä tapahtunut mitään erityisen uutta ja ihmeellistä, mutta suupielet nousee tämän tästä ylöspäin muistellessa hauskoja hetkiä. Mieli on kummasti virkeempi kuin lähtiessä, täyttynyt taas uusista ajatuksista.

Raikasta viikkoa Sinulle!
-Meri

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti