tiistai 13. maaliskuuta 2012

Ystävä

Heti aamusta kävin tapaamassa ystävääni - tai oikeammin sanottuna hän tuli tapaamaan minua.

:-------)

Eilen mietin muutaman minuutin liian pitkään,
jaksaako hakea kamera sisältä.
Tänään otin opikseni ja ehdin
tallentaa tunnelman.

Aurinkoista aamua, pirteää päivää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti