Heti aamusta kävin tapaamassa ystävääni - tai oikeammin sanottuna hän tuli tapaamaan minua.
:-------)
Eilen mietin muutaman minuutin liian pitkään,
jaksaako hakea kamera sisältä. Tänään otin opikseni ja ehdin
tallentaa tunnelman.
Aurinkoista aamua, pirteää päivää!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti