lauantai 10. maaliskuuta 2012

Huilailua ja huiluttelua

Tänään taas innostuin tuosta messinkisestä pillistä.
Alla linkitettynä muutama syypää kohonneeseen motivaatioon :)

Bachin g-molli sonaatti
http://www.youtube.com/watch?v=jquTd56taSQ

Faurén Morceau de Concours
http://www.youtube.com/watch?v=L30OadnAG2w

Ja vielä Fauréa lisää (oon ihan ihastunut), tosin pidän tästä seuraavasta enemmän hitaampana
http://www.youtube.com/watch?v=w_EAnbInlDg

Nyt viikonlopun viettoon, kavereita tulossa kylään! Nauttikaa vapaapäivistänne!
T. eräs joka odottaa pian saapuvia ystäviään kuin pikkutyttö joulupukkia konsanaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti