sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

Maaliskuun miettehiä


Tuo koivumetsä on niin ihana, kaikkina vuodenaikoina. Sen poikki kulkevalle metsätielle ehdin kameran kanssa vielä hetkeä ennen auringonlaskua.



Minulta tuo kevään ensimmäiset pajunkissat saivat niin suuret sympatiat että hyppäsin puolensäärensyvyiseen hankeen saadakseni ikuistettua ne :-----)



Mutta niin, viikonlopun kohokohta oli (pajunkissojen bongailun lisäksi :D) se, että muun perheen ollessa reissussa sain tänne ihania tytteleitä vieraaksi! Varsin vapaamuotoiseen ohjelmaamme sisältyi pääasiassa syömistä ja lattialla löhöilyä (myös sohva käy), ja vielä vähän lisää syömistä. Eikä mikään tuntunut sunnuntaiaamuna niin ihanalta kuin dumlepätkiskaakao ja hyvät syötävät, joita pupelsimme pitkälle iltapäivään.





... ja parin tunnin tehokkaan tuhoamisen jälkeen näytti tältä...


Joo, siskoni jo vihjaisikin että Meri, sun kandeis mieluummin perustaa joku ruokablogi koska sä tykkäät niin paljon ruoasta ja aina kuvaat annoksia :----D

Mutta näihin kuviin, näihin tunnelmiin
seesteistä sunnuntai-iltaa ja virkeää viikkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti