Tänään kopisivat asfalttia vasten pikkumyykengät ja Berceuse soi hyvin.
Ai niin, ja ilmoittauduin autokouluun. Outo olo. Ei muuta.
(tuon kehtolaulun linkki ei nyt tässä suostu aukeamaan, jos kelaa alaspäin niin sieltä löytää muutaman postauksen takaa, Faurén Berceuse siis)
Hyvää yötä
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti