keskiviikko 7. maaliskuuta 2012
A Relaxed Wednesday :)
Mistä on rento ilta tehty?
lautapeleistä,
soittelusta,
vähän läksyistäki (paitsi että espanja on oikeesti kivaa!),
hyväntuoksuisesta kasvonaamiosta,
ja saunanjälkeisestä olosta :)
Hyvää yötä, murut!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti