keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

A Relaxed Wednesday :)

Mistä on rento ilta tehty?

lautapeleistä,


soittelusta,


vähän läksyistäki (paitsi että espanja on oikeesti kivaa!),


hyväntuoksuisesta kasvonaamiosta,



ja saunanjälkeisestä olosta :)

Hyvää yötä, murut!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti