Tänään kävin hiihtolenkillä pikkusiskon kanssa (olen joskus täällä esitellyt hänet "taiteilijasiskonani" ja sellainen tuo onkin, pikku maalari, mutta tänään selvisi että kuusivuotias pysyi jo ihan tolpillaan jopa sukset jalassa) :)
"mä laitan nää (suksen)pidikkeet tänne taskuun ettei ne jää tohon penkalle"
"meri tää ei meinaa mennä vaikka mä kuinka yritän!"
"mä haluun mennä tonne ladulle"
Keväisin terveisin (vaikka kuvat ehkä vastaan puhuvatkin), Mertsa :---)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti