tiistai 20. maaliskuuta 2012

+6 !

...kyllä, vaikka nuo vetimet (mummon vanha villapaita ja paksu vihreä kaulahuivi) ei ehkä niin keväisiltä näytäkään, mutta pointti on se että ulkona ei tarvinnut takkia! :----) (ei puhuta siitä kuinka monta villapaitaa tuon pässinpökkimän alle kätkeytyi)


Tänään ollaan jo ihan väleissä tuon pikku omppuposken kanssa (voisiko muka joku olla vihainen tuolle naamalle?), vaikka se eilen söi maailman punaisimman omenan jonka ostin cittarista. Noin vain, kävi käsiksi mun siniraitaiseen kangaskassiin, ja puraisi palan mehukkaasta hedelmästä. Onneksi äiti osti mulle uuden ;---) Niin, ja kuten kuvasta näkyy, en ollut ainut joka nautti tänään ulkoilusta!

Nyt matikanläksyjen pariin, adios!

2 kommenttia:

  1. I-H-A-N-A!! toi villapaita! ja se ihminen sen villapaidan sisällä ja se pieni omppuposki :))mut tollaset mummon vanhat paksut lämpimät on jotai niin käsittämättömän ihanaa. voijettä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihh, ida oon aina tiennyt että meillä on samoja mieltymyksiä. Villapaidat nimittäin (ja salaatit).

      Poista