Tänään ollaan jo ihan väleissä tuon pikku omppuposken kanssa (voisiko muka joku olla vihainen tuolle naamalle?), vaikka se eilen söi maailman punaisimman omenan jonka ostin cittarista. Noin vain, kävi käsiksi mun siniraitaiseen kangaskassiin, ja puraisi palan mehukkaasta hedelmästä. Onneksi äiti osti mulle uuden ;---) Niin, ja kuten kuvasta näkyy, en ollut ainut joka nautti tänään ulkoilusta!
Nyt matikanläksyjen pariin, adios!
I-H-A-N-A!! toi villapaita! ja se ihminen sen villapaidan sisällä ja se pieni omppuposki :))mut tollaset mummon vanhat paksut lämpimät on jotai niin käsittämättömän ihanaa. voijettä!
VastaaPoistaHihh, ida oon aina tiennyt että meillä on samoja mieltymyksiä. Villapaidat nimittäin (ja salaatit).
Poista