perjantai 6. huhtikuuta 2012



Takana viisi tuntia kirjan lukemista (Marja-Leena Tiaisen Poistui kotoaan) vuoroin istuma- ja vuoroin vaaka-asennossa, hyvää syötävää ja menolippupeliä.
Toivotan levollista pitkäperjantaita.

5 kommenttia:

  1. Tässä olet Helena ehkä. :-----)

    VastaaPoista
  2. Ai, hahaa :) Arvoitus tuo helenaisuus edelleen.

    VastaaPoista
  3. MERI!! jag visste inte att du hade en blogg!!! no nyt tiedän, ja aion lukea. oot niin ihana !

    VastaaPoista
  4. Ellu <3 No empä ole jaksanu mainostaa sitä, mutta nu vet du ja väääälkommen ;) lähenki tästä RUOTSINsanikseen!

    VastaaPoista