Tässä olet Helena ehkä. :-----)
Ai, hahaa :) Arvoitus tuo helenaisuus edelleen.
MERI!! jag visste inte att du hade en blogg!!! no nyt tiedän, ja aion lukea. oot niin ihana !
Ellu <3 No empä ole jaksanu mainostaa sitä, mutta nu vet du ja väääälkommen ;) lähenki tästä RUOTSINsanikseen!
Just niin Meri:D<3
Tässä olet Helena ehkä. :-----)
VastaaPoistaAi, hahaa :) Arvoitus tuo helenaisuus edelleen.
VastaaPoistaMERI!! jag visste inte att du hade en blogg!!! no nyt tiedän, ja aion lukea. oot niin ihana !
VastaaPoistaEllu <3 No empä ole jaksanu mainostaa sitä, mutta nu vet du ja väääälkommen ;) lähenki tästä RUOTSINsanikseen!
VastaaPoistaJust niin Meri:D<3
VastaaPoista